1 juli 2014

Kärlek

Ett av juni månads uppdrag för Pappersmarknad var kärlek
Jag valde att göra en tavla av ett kort som togs när min yngste son gifte sig, Färgerma kommer tyvärr inte riktigt till sin rätt då korten är tagna i kvällsskymmning, mina hjärtan är inte riktigt så röda som det ser ut utan mer starkt cerice.
Klicka på produkterna så kommer du direkt till Pappersmarknads sida för just den produkten.
Har nvänt en canvastavla som jag klätt med ett mönsterpapper och kantat med ett tunnare cardstock (tyvärr slut i butiken för tillfället). Detta har jag även använt till alla mina hjärtan. Till kortet har jag använt en hörnstans för att runda av hörnen.

Har dekorerat med textilband med blomranka och klippt ut fjärilar från ett annat textilband.
Runt det stora hjärtat har jag satt ett rosband


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar