27 april 2014

Aprilutmaning för Pappersmarknad

Jag har hoppat på DT-uppdrag för Pappersmarknad igen efter ett uppehåll under vintern. Första uppdraget var att göra ett student- eller konfirmationsalster. Jag valde att göra en ask till en student.
Kanten på locket har fått blå och gula blommor runt om.
När man öppnar den så "faller" den ut och på sidorna har jag satt i tags som man kan skriva en hälsning på. Dessutom kan man t ex lägga pengar eller nåt annat i de andra fickorna. Botten har fått en studentstämpel som tyvärr är slut för tillfället.. Papperet jag använt på insidan är från ett pappersset som finns i butiken. Papperet på utsidan av asken är ett papper jag köpte hos Pappersmarknad i fjol.
 
 
Locket har jag dekorerat med blå-gult band och en vacker fjäril och blomma som naturligtvis också finns att köpa hos Pappersmarknad. Klicka på ordet så kommer ni direkt till produkten.
 

 

1 kommentar:

  1. HEJ!! du vann blogggodis i min blogg.., gå in och läs här http://www.mariamalmgren.com/nytt-blogggodis/.

    SvaraRadera