17 november 2013

Inför julmarknad

Jag ska delta i två julmarknader, en i Sikeå den 24 november och på Alva kultur den 27 november. Alva Kultur är sjukhusbiblioteket på Norrlands universitetssjukhus. Där anordnar Personalklubben sin årliga julmarknad där vi i personalen får sälja våra alster. Det brukar vara väldigt varierande utbud, trasmattor, ljus, smycken, tovat, barnkläder, hembakt bröd m m och så får jag tillfälle att exponera mina kort och sälja en del. Därför så är julkortstillverkningen inne i slutspurten nu. Här kommer ett par av de jag gjort.


Ett chokladkort

Ett par enkla vykort med jultema


Ytterligare ett chokladkort
 

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilka fina kort!
    Jag undrar om texten "god jul" är stämplad eller stansad?
    Tycker den ser stansad ut men är osäker, hoppas ändå den är det och i så fall var finns den att köpa?
    Hoppas du inte tycker jag är fräck o framfusig...
    Många hälsningar// Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar mina kort.
      Alla "God Jul" är stansar som jag köpt via Roxstamps.se / Elisabeth

      Radera