2 mars 2012

Vårkänslor

Nu börjar vårkänslorna komma, solen skiner, det droppar från taken och snön smälter. Idag är det +6°, ljuvligt! Även om dagarna är sköna så är kvällarna långa fortfarande så lite tid för pyssel finns. Har gjort några nya kort som jag gärna visar er.

Först ut är ett dopkort till en liten kille, älskar detta papper med små fotavtryck på,
tyvärr så vet jag inte var jag köpt det


Jag har även gjort ett "bra att ha"  kort med en favoritstämpel
från Stämpelkällan.




Fick en beställning på ett kort där beställaren ville att det skulle finnas
en grön hatt på kortet, då fick hela kortet gå i grönt

Till sist idag så vill jag visa min nya die från Marianne Design, lyktan.
Var tvungen att göra ett kort samma dag som jag fick brevet i lådan med min nya die

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar